Underbar lördag..............

Som jag skrev igår så tog Carro med sig Zita hem till Andreas och sov där. Terese var ute med hennes kompisar och jag fick tillbringa den första hundlediga kvällen på 4 ½ år HELT själv här hemma, skit tråkigt.

I morse kokade Terese kaffe åt mig innan jag skulle skjutsa henne till kyrkan. Vi åkte först och tankade sen till Sätra där jag lämnade henne.

Ungarnas pappa kom hit och hämtade en nyckel och passade på att fika med mig.

Jag satte sedan igång och putsa fönster i köket, dammsuga om en stund ska jag skura golven.

Sami gick upp klockan 12 sen gick han och la sig på soffan och har sovit mer eller mindre sen dess. Meckandet med Duccen verkar det inte bli i dag i allafall.

Snart ska jag nog åka och hämta Terese och då får jag väl lov att handla samtidigt.

Det blir nog så att jag får åka och handla present till Arvid också eftersom vi ska på kalas där imorgon.

Jag misstänker att jag kommer att vara som en urvriden trasa på min födelsedag..................

Carro och Zita kom hem för en liten stund dom hade åkt både buss och pendeltåg så nu är stackars hunden helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0