Trött.....

I dag är jag trött men jag fattar inte varför. Jag gick och la mig vid 23.30 och sov till 10.00. Vissa här hemma är skapligt bakis och ligger på soffan och sover.

Det blev en sen kväll/natt för Carro, Sami åkte in till stan och hämtade henne så dom var inte hemma förrän 03.30.

Terese hade Sara här i natt och dom har nu åkt till Tumba för att träffa killarna som dom har varit med nu hela helgen och förra veckan.

Om 2 timmar ska vi skjutsa mamma och pappa till båten.

Middagen i dag blir finsk fisksoppa, det ska bli jättegott.

Jag funderar på att beställa smörgåstårta till min födelsedag, det är ju underbart gott.

Just nu sitter vi och kollar på F1.

Nu ska jag äta lite lunch.

Ha en bra söndag.

Jag kan ju passa på att gratulera mina barns pappa som fyller 40 år idag, Grattis!


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Anette!
Hoppas allt är bra, titta på mina nya bilder, Jessica har gjort en egen smörgåstårta till oss där!
Vart jätte gott!

Kram Susanne

2008-04-11 @ 18:35:38
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0