Träningsvärk

Som jag skrev i går så klippte/grävde vi upp tagg/nypon buskarna utanför staketet. Jag kan lova att jag har träningsvärk idag, jösses det finns massor med muskler på sidorna i ryggen.

Vi tog ju en promenad till mamma och pappa och fikade med dom. Morfar var ju där också. Zita vart lite sur för vi hade ju inte tagit med nåt fikaben till henne. Pappa gav henne en hel del stora ostbitar i stället.

Carro åkte iväg till Stadion för en stund sedan eftersom Djurgården har hemmamatch och hon ska jobba.

Terese är fortfarande hos sin pappa, vi ska hämta henne lite senare i eftermiddag.

Vi ska väll kanske åka och handla så vi får nån middag idag, annars vet jag inte vad vi ska göra vädret är ju inte det bästa just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0