Torsdag eftermiddag!

Snart är det helg igen, en riktigt hektisk helg blir det också.

I dag på förmiddagen åkte jag och handlade mat, sen bar det av till Eurostore för att hämta pengar. När jag var där i lördags och handlade presenten till Arvid så hade dom problem med kortläsaren så kassören drog mitt kort 2 gången och idag såg jag det på kontoutdraget att jag hade betalat dubbelt. Killen som hjälpte mig gick in på kontoret kom tillbaka med ett kvitto som var mitt, fick mina pengar och massor med ursäkter.

Annars har dagen varit väldigt lugn, legat ute i solen och läst en bok.

Snart ska jag åka och hämta Terese och hämta ut 2 paket på OKQ8 ett är till mig och det andra är ölglasen vi köper från nätet.

Måste skynda mig med middagen eftersom Terese ska gå med Josefine på kören idag sen kanske hon ska iväg till träningen vi får se.

Min svärmor kommer att sova här mellan lördag och söndag eftersom det är en liten bit att åka kommunalt mellan Sigtuna och Skärholmen.

Brorsan och hans familj stannar kvar efter konfa fikat och grillar med oss, det blir trevligt hoppas bara att vädret håller i sig.
Terese åker till sin pappa på söndag.

Nej nu ska jag åka och hämta lillfröken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0