Söndag kväll

Sammanfattning av dagen:

På förmiddagen var vi och handlade. Sen direkt tog vi en långpromenad med hunden.

Vi tog en sväng till Plantagen och köpte lite fröpåsar och en ny spade. Jag kände mig lite fikasugen så vi åkte vidare till Robban & Maria och fick världens godaste kaffe, vi hade med oss vaniljmunkar och en varsin glass till Ebba och Arvid.

När vi kom hem igen så satte Sami igång att gräva upp dom rötterna som var kvar. Jag började med maten, när den väl stog i ugnen så gick jag en liten sväng med hunden.

Tjejerna kom hem en efter en, vi kollade på bla LA Ink jag gillar Miami Ink bättre.

Nu till det tråkiga:

Hur fan är man funtad i huvudet när man dödar/mördar oskyldiga barn?

Vad hade Engla & Pernilla (år 2000) gjort honom........ Jag fattar inte. Han är ju så sjuk i huvudet att det nästan är synd om honom. Hoppas det blir ett långt och hårt straff.


God natt


Kommentarer
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Tack vännen, helgen har bara varit bra!
Hoppas den har varit bra för er med!!

Många kramar till dig med!!

*************

Texten med fet stil: Japp, håller med dig till 200%

2008-04-14 @ 00:19:19
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com
Postat av: Ylva

Lås in honom och kasta bort nyckeln!

2008-04-14 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0