Snart fredag igen..........

Torsdag igen snart fredag.

Carro har varit hemma från skolan i dag men hon ska tydligen gå i morgon.
Terese slutade efter lunch idag.

Jag åkte till centrum och handlade, tog en promenad med hunden.
Annars har Carro och jag bara kollat på tv och haft våra datorer i knät.

Terese och hennes kompisar gick iväg till Skärholmen och pantade lite flaskor.
Nu är hon på väg till Bredäng för hon är ju tränare idag.

Jag väntar på att Sami ska komma hem, igår kom han hem vid 21.30. Dom hade möte efter jobbet så därför blev han sen. Varför han är sen idag har jag i och för sig en liten aning om men det återstår att se.

På söndag ska vi skjutsa mamma och pappa till båten så dom slipper utnyttja färdtjänsten eller åka tunnelbana.

Carro ska på DIF´s första hemmamatch på lördag.
Vad vi andra ska göra vet jag inte ännu, lite beror ju på vädret.

I morgon åker våra grannar till Egypten en vecka, nej jag är inte ett dugg avis.....ok kanske lite.

Nu är mitt kaffe klart.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0