Sjuk 18 årig dotter

Carro åkte till skolan i morse som vanligt men kom hem runt 12 tiden. Hon är förkyld och är ganska varm, har hon inte feber nu så är den på väg. Just nu ligger hon i soffan under filten och sover, hoppas att det hjälper.

Vad har hänt annars idag då....... inte mycket.

Gick på en promenad med hunden bort till kiosken och köpte tidningen, det blev ju riktigt varmt ute idag igen. Så himla skönt.

Mamma och pappa ska åka på kryssning till Åland från söndag till måndag. Det gör dom rätt i tycker jag.
Pappa ska ju på provtagning på tisdag och 7:e cellgiftbehandlingen på onsdag.

Just nu så är det inte mycket i matväg som smakar något för pappa, grejer som han älskat förut smakar skit nu. Stekt potatis är fortfarande gott men det kan han ju inte äta varje dag.

I dag kommer Sami hem sent för han ska på möte efter jobbet.

Jag vet inte om Terese ska på sin träning eller inte jag ska nog hämta henne efter skolan i allafall.

På tisdag den 8/4 måste Sami gå på föräldramöte med konfirmationen eftersom jag ska gå på styrelsemöte här i föreningen. 

Nej nu ska jag kolla lite på tv.
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: qwinnah.blogg.se

jag ska börja kalla dig för nenne... :)

2008-04-03 @ 12:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0