Samma dag fast senare

Oj vad det har hänt grejer idag......

Vid tvåtiden mötte jag och hunden Carro i Skärholmen. Vi tog bussen till Kungens Kurva för att ta oss vidare till Sea Hund & Katt för fotografering. Fotografen tyckte att vi skulle ta av Zita kopplet och låta henne sitta på "mattan".......... jo visst, kanske inte. Carro och jag stog på var sin sida av hunden, fotografen satt framför och kastade och pep med leksaker, tror ni att Zita ville sitta kvar???? nej hon drog iväg som en avlöning.

Till slut gick det bra och bilderna kommer hem och 1-1½ vecka.
Carro passade på att prata med "chefen" så under veckan kommer hon att få tider som hon ska få jobba. Det verkar vara ett jätte roligt ställe att jobba på.

 Vi gick hem från Kurvan jag var helt slut när vi väl kom hem. Då var det bara att ställa sig och steka raggmunk och fläsk.

Pappas 7:e cellgiftbehandling gick bra.

Min dag idag har varit väldigt givande och jag är väldigt imponerad av mig själv med tanke på att jag har åkt buss 2 gånger på samma dag när jag inte har åkt kommunalt över huvud taget på 8 år.

Så passa er där ute, när ni minst av allt anar det kanske jag står utanför er dörr och vill ha kaffe.

Nu ska jag titta på Barnmorskorna sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Grattis till bussresorna.

2008-04-10 @ 08:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0