Pust vilken helg...........

Nu är äntligen helgen avklarad. Fullt hus hela helgen och det gäller även alla sängplatser.
Marina från Jämtland kom hit i lördags, jättekul och trevligt eftersom vi inte ses så ofta. Min svärmor kom i lördags hon också men hon åkte hem igår det var också jättetrevligt.

Min 40 års dag var helt underbar. Tack alla NI som kom och uppvaktade mig!

Mina presenter var:
Presentkort på KapAhl
Presentkort på Twilfit
Biocheckar
Helkroppsmassage 60 minuter
Presentkort på Cervera
En tunika
Två tröjor
Pengar
Två halsband
Örhängen
Tatueringsapparat (leksak)
En leksakslåda
Massor med fina snittblommor
Krukväxter
Dildo med fjärrkontroll...........Tack Rosen, din tur kommer.......

Jag tror att det var allt jag fick.

Min underbara granne Sussi hade gjort 2 stycken helt fantastiskt goda smörgåstårtor. Dom gick åt som smör i solsken.

På kvällen igår var jag helt slut, jag tror att jag somnade innan jag la huvudet på kudden.

I dag åkte vi och hämtade svärmor på jobbet och skjutsade hem henne och fikade där innan vi åkte och vinkade av Marina på Arlanda.

Jag var precis över till massören som är en granne till oss och bokade tid, jag ska dit på onsdag kl 19.00, ni kan tro att jag längtar till dess.

Vi kommer att få ytterligare nattgäster, Carros jobbarkompis kommer hit och sover här tills på onsdag så han slipper sova i husvagnen. Det är ju jättebra för då slipper ju Carro åka så tidigt till praktiken.

Just nu är Carro på Djurgårdsmatchen och Terese är i Skärholmen och gör av med sina konfapengar.

Tack återigen för alla gratulationer. 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hur går det för Hammarby egentligen??
;-)

2008-04-29 @ 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0