Nu börjar det bli stressigt

Nu börjar det bli riktigt stressigt.
Just nu håller jag på att baka glutenfria muffins.

Sen ska jag städa badrummen, dammsuga huset och vattna blommorna. Jag måste åka och handla plastmuggar/glas, bestick och bricketter.

Klockan 11.30 ska jag till Jannika och klippa mig det behövs verkligen kan jag lova, har inte klippt mig på mer än ett halvår. Jag ska bara klippa upp håret, tunna ur och eventuellt klippa lugg igen. Vi får se hur det blir.

Jag ska även ställa mig och skära alla grönsaker till bulgursalladen och göra iordning den.

Terese klass har fixat ett skoldisco för åk 3-6 i kväll så hon kommer hem sent. Hon skulle äta middag hos sin mormor och morfar så hon slipper stressa.

När Carro slutar idag har jag ingen aning om. I morgon ska hon jobba för första gången på Sea Hund & Katt. Det kommer säkert bli jättekul.

Nu piper ugnen för muffinsarna är klara nu.

Ha en underbar dag i solskenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0