Kvällen samma dag

Terese var på kören med Josefine. Dom sjöng/övade på sångerna/psalmerna som Terese ska sjunga på konfirmationen på lördag.

Jag skjutsade henne till träningen och passade på att fika hos Ulla eftersom hon bor i Bredäng. Det var jättetrevligt tiden gick lite fort bara.

När vi kom hem hade Sami klippt gräsmattan, det behövdes men nu har dom blåa fina blommorna försvunnit.

I morgon ska jag klippa mig sen är det städning av badrummen, baka tårtorna och göra bulgursalladen.

Jag ska handla kött till grillningen på lördag för brorsan och hans familj ska grilla med oss på kvällen.

Nu ska jag väcka min man som sitter i fåtöljen och sover, han måste gå ut med hunden innan han får krama kudden.

Hörs i morgon, god natt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0