Konfirmation

Oj vilken dag det har varit idag.  Dagen började med Terese konfirmation i Sätra kyrka, riktigt trevligt. Min brorsson Oliver var jätteduktig hela tiden gick från knä till knä.

Direkt efter kyrkan åkte Sami och hämtade Marina som hade fått en flygresa i present av sina jobbarkompisar. Hon fyllde år den 12 april.
Hon blev väldigt överraskad men glad. Jag har ju vetat om det ett tag men när jag fick veta det blev jag jätte glad.

Terese fick mycket pengar och många fina presenter av alla, av oss fick hon en playstation stol den var verkligen en hit.

Min bror och hans familj åkte hem för en liten stund sedan, dom hinner nog bara hem innan det är dags att åka tillbaka hit till mitt kalas.

Snart ska jag gå och lägga mig och sova så jag orkar med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Ylva

GRATTIS!!!

2008-04-27 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0