Ja ja ja ja

Jag fick ju suga på karamellen en liten stund i allafall. Hoppas du är glad nu Andreas när Djurgården ligger 1 poäng före Hammarby.
Jag kan ju faktiskt hålla med om att Rami inte har gjort så jättebra ifrån sig direkt.

Carro är ordentlig som skickar sms 02.20 och talar om att hon har kommit hem. Bra där.

Om en liten stund ska jag åka iväg till Terese´s skolan, det är utvecklingssamtal som gäller.

Fick sms från T för en liten stund sedan där hon skrev att hon skulle åka till sin pappa i helgen, det blir kul för henne det var ett bra tag sedan hon var där.

Vad som händer här hemma under helgen vet jag inte, kanske sätter igång och bakar lite igen så det finns till konfirmationen och min födelsedag.

Nu är det dags att koppla loss moppen och ge sig iväg. 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Som blårand är man alltid glad.

2008-04-11 @ 10:30:47
Postat av: susanne

Hallo tjejen!
Vad du har blivit duktig, åker buss, vet inte när jag gjorde något sånt sist....
Kul att höra om din pappa, att värderna är bättre... Om du går in på min hemsida och kollar "Nya bilder" så ser du vilken fin smörgåstårta Jessica gjorde här till oss, vart jätte god...
Kram Susanne

2008-04-11 @ 18:41:05
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0