Inga cellgifter idag

Det blev ingen cellgiftbehandling för pappa idag för proverna var inte så bra, dom vita blodkropparna var för låga.
Vad jag har fattat det som så är han ju då extra infektionskänslig vilket inte bådar gott inför helgen. Det kommer ju vara runt 200 personer i kyrkan på Terese konfirmation så vi får väl se om pappa kommer eller inte.

Carro har ju blivit förkyld igen men hon jobbar ju både lördag och söndag mellan 12-16 så hon är ju inte hemma när pappa är här. Det visar sig hur det blir.

Nu har jag i allafall varit på Kvantum och handlat allt som ska vara till dom 4 tårtorna och till bulgur salladen. Det är ju tur att jag har moppen jag hade inte orkat dra hem allt med dramatenvagnen.

Nu ska jag äta lite lunch sen är det duschen som gäller, efter det en promenad med hunden. Sen ska jag "somna" i min solsäng ett par timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0