Helgen har kommit

Jaha, då var det fredag igen då.
Tjejerna är i skolan, Terese ska jag åka och hämta 15.10. Carro kommer nog hem snart.

Sami slutar 15.00. När hunden och jag har var ute på promenad förut var det en gubbe som började prata med oss. Han frågade om det var den GAMLA hunden som bestämde farten...........han tyckte att hon gick så sakta. När jag talade om för honom att hon faktiskt bara är 4 1/2 år såg han förvånad ut.

Hon är ju inte snabb när vi är ute om hon inte vet att vi ska till sjön då går det undan.

I dag åkte våra grannar till Egypten, hoppas dom får det mysigt.

I DAG VILL JAG ÄVEN PASSA PÅ ATT GRATULERA SUSANNE SOM FYLLER ÅR!!!!!!!!

GRATTIS TANT!!!!!!!!!


Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Tack vännen, lite bättre är det men inte riktigt bra än.

Ha en underbar helg, du med!!

Kramas!

2008-04-04 @ 21:31:34
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0