Hammarby leder!!!!

Som det tidigare inlägget visar så ligger Hammarby etta efter två spelade omgångar. Dom har två vunna matcher, DIF ligger sexa med en vunnen match.

Det är lite kul att reta Carro, Andreas och Ylva, jag lär ju få tillbaka senare med samma mynt antar jag.

Jag suger i allafall på karamellen så länge det varar.

I dag fick vi inbjudan till Robban och Marias bröllop den 16 augusti, det ser vi fram emot.

I dag är det mötenas dag, jag ska på styrelsemöte och Sami ska på föräldramöte i kyrkan angående konfirmationen.

I dag var pappa på sjukhuset för provtagning och läkarbesök, proverna var bra. I morgon är det cellgifter och röntgen. På tisdag nästa vecka ringer läkare och lämnar svar på röntgen och PSA provet.

Nej nu ska jag snart ta en liten runda med hunden innan hon ska duscha, hon ska ju fotograferas i morgon.

Ha en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vi behöver inte tracka folk för vi vet att vi är lite finare och lite bättre

2008-04-08 @ 19:44:10
Postat av: carro

nenne har åkt buss idag :D hahahahhahaha

2008-04-09 @ 10:53:54
URL: http://qwinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0