Fortfarande tisdag

Jag skjutsade Terese till skolan åkte vidare till mamma och pappa en stund. Dom skulle åka med min morfar till tandläkaren. Jag åkte och handlade.

När jag kom hem kom min underbara granne ner och ville veta vad jag skulle ha för "smaker" på smörgåstårtorna sen satt vi och snackade skit en stund innan hon gick hem och jag gick ut med hunden.

Nu sitter jag och samlar kraft för att orka baka bullar, det kommer ju att gå åt en hel del eftersom det är "kalas" både lördag och söndag.

Jag ska i allafall göra 2 dubbla degar, köpte ju 4 pkt jäst så jag har ju att göra ett par timmar framåt.

Sen ska jag ju baka 4-6 tårtor också, jag har ju ingen aning om hur många det kommer på Terese konfirmation eller min 40 års dag. Jobbigt, vi kanske får äta smörgåstårta och vanlig tårta till frukost, lunch och middag nästa vecka.......... vem vet.

Carro skickade sms precis hon hoppar över träningen ikväll för hon kände sig lite förkyld.
Terese är i Skärholmen med en kompis dom slutade ju kl 12 idag.

Nej det här duger inte det är lika bra att sätta igång innan man somnar till här.

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej!
Här är allt bara bra, haft besök av mitt lilla barnbarn idag, hon är 3 dagar nu... så SÖT... fast hon är lite stor... Så idag har det inte blivit mycket gjort, suttit med henne mest
i famnen... Ja vem vet jag och Jessi kanske dyker upp på söndag, mannen ärpå Gotland då... Vilken tid är det...
Kram Susanne

2008-04-22 @ 21:25:48
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0