Bullbaket är klart

Nu har jag bakat klart alla bullar, det känns som det blev 3 miljoner bullar. Förhoppningsvis kommer det räcka till både lördag och söndag. Jag får väl stå och kolla så gästerna bara tar en bulle var. HAHA

Sami har meckat klart med Ducatin nu, han har bytt kopplingslameller eller nåt sånt, färdig är han i allafall.

I morgon får pappa sin 8:e cellgiftbehandling, han mår fortfarande bra tack och lov.

Nu ska jag kolla på Sjukhuset, säsongsavslutningen av Sverige Campar och Desperate Housewives. Efter det är det sängen för min del jag är helt slut.

Hoppas att vädret är lika fint imorgon för då ska jag bara ligga i min solsäng hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Sami

Duccen fick nya lameller, stålskivor, kopplingsfjädrar, tändstift, oljefilter, luftfilter och olja. Jag fick massor av hjälp av vår mc-meck terese.
Så nu går hon som en troll....
;-)

2008-04-22 @ 20:00:50
Postat av: Ylva

Är det Terese eller Ducatin som går som ett troll??
;-)

2008-04-23 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0