Björklund räddar straffen från Larsson

I dag har dagen varit som följer:

Skjutsade Terese till skolan eftersom Carro har lagt beslag på Sami. Satte på en tvättmaskin. Surfade lite. Pratade med mamma i telefonen.

Gick en promenad med hunden, sen var det dags att ta tag i städningen igen.
I dag stog trappen och hallen på tur, dammsög,  skurade golv nu är det så fint där nere. Passade även på att sortera tvätt, nu är det bara för familjen att hämta sina högar.

I morgon ska Sami ut och äta med jobbet.

Jag funderar på om jag ska städa köket i morgon eller om jag ska ha en vilodag, vi får se.

I dag spelade Hammarby-Helsingborg, "våran" Kristoffer Björklund räddade en straff från Henke Larsson och matchen vanns av Bajen med 2-1 så nu ligger vi 3:a 1 poäng efter Djurgården.

Carro har nu varit ute på praktik hela veckan och hon trivs jättebra, hon har inte sagt nåt om ryggen ännu.

Nu ska jag gå och lägga mig innan jag svimmar.

  Snygg som fan!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0