Torsdag!

Ojsan hoppsan glömde att skriva nåt igår, får lov att göra en liten sammanfattning.

Var med Terese på vårdcentralen igår, hon har ju haft ont vid revbenen ett tag nu. Läkaren var ganska övertygad att det var en kraftig muskelbristning, hjärta och lungor lät jättebra och hon har ju inte ont när hon andas. Kontentan av det hela är att hon ska köra en voltaren/zon kur i en vecka och försöka ta det lite lugnt. Nu är det det ju höstlov nästa vecka så det får bli en hel del pluggande för henne då.

Efter läkarbesöket tog hon hål i näsan, det blev riktigt snyggt. Hon vart lite orolig att det skulle göra ont så hon började vela lite, då blev hon lite lurad av tjejen som skulle "skjuta" hon sa till Terese att hon bara skulle kolla så "pistolen" passade i näsan och det fick hon göra men "pang" så hade hon hål i näsan.

På eftermiddagen så möblerade vi om i hennes rum, det blev kanon bra ska försöka fixa foton.

I dag har jag varit på möte med Försäkringskassan om nåt PILA projekt. Jag ska tydligen genomgå en utredning med massa olika läkare och psykologer mm.  Vi får väl se hur det går. Jag har personligen lite svårt att förstå hur jag ska kunna jobba när jag oftare och oftare får ta dubbla värktabletter. Men men.

Vi åkte och handlade och tog sen en sväng hem till mamma och pappa och kollade läget och där var det skapligt.

I morgon måste jag åka och handla present till Fanny min brorsdotter som fyller 7år. Hon bor ju i Arvika hos sin mamma men hon kommer ner till sin pappa i morgon på sin födelsedag. Mamma och pappa får ta med hennes present på lördag när dom åker på kalaset, vi kan inte åka dit för vi har gårdsstädning här i området.

Gårdsstädningarna  här brukar vara ganska kul, vi tjejer brukar stå och hänga på våra krattor och snacka skit.

Terese är på sin konfirmation mellan 9-16 på lördag, dom ska åka till Kärsön på Ekerö. På söndag ska dom på Pilgrimsvandring.

Nu orkar jag inte skriva mer.

Ha det så bra. Krama varandra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för kommentaren:)

2007-10-26 @ 13:14:56
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0