Torsdag!

Ja nu är det då torsdag kväll. Vad har hänt idag då......  Jo på förmiddagen åkte jag till Terese´s skola och hämtade ett papper i hennes skåp som hon ska ha till praon. Åkte vidare och handlade.

Gick en promenad med hunden.

På eftermiddag hade jag en tid till reumatologkonsulten, hon kollade/klämde på mina leder och det kändes. Mina reuma prover är ju förhöjda inte alarmerande ännu med dom har stigit varje gång jag har tagit nya prover. Några leder var lite knastriga men vi skulle vänta å se och ta nya prover längre fram. Hon konstaterade att mina händer är svullna jo det har ju jag också märkt ibland känns fingrarna som prinskorvar och ont gör det när jag böjer på fingrarna, men men det finns dom som har det mycket värre så man ska nog inte klaga fast det känns ganska skönt att få gnälla lite.

I morgon är sista dagen för Terese på praon det lär hon inte gilla, hon har ju haft det jättebra.

Nu är det dags att titta på Sjukhuset på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0