Tisdag!

Den här veckan slipper jag skjutsa T till skolan eftersom hon är ute på prao så det är mannen som lämnar av henne på väg till sitt jobb.
I går hade hon haft det jättekul, hon hade bytt olja och oljefilter och tvättat grejer. Hon var jättestolt hon hade fått en kanonfin tröja, vill också ha en sån men jag är nog för gammal för att praoa.

I dag ska jag hämta henne eftersom hon slutar 16.30 och mannen slutar 18.00.

T´s mormor och morfar skulle åka och hälsa på henne på lunchen idag.

I gårkväll fick jag hjärnsläpp.......... jag hade somnat på soffan (som vanligt) vaknade till vid 23.30 av att mannen gick ut med hunden, fick av någon konstig anledning för mig att klockan var 6.30 så jag satte på kaffe, gick ner med soppåsen sa till T att det är dags att gå upp, kollade i brevlådan efter DN blev lite sur för att den inte hade kommit. När jag kommit upp igen såg jag att klockan var kväll, T kommer upp och frågar varför hon skulle upp mitt i natten så det var bara säga till henne att gå och lägga sig igen.

I morse åkte jag till centrum och handlade, åkte upp till mamma och pappa och hälsade på en stund.

I morgon förmiddag ska jag till läkare då får vi se vad som händer med allt.

Kanske skriver mer senare. Ha det bra. Kram alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0