Söndag!

I dag har det inte hänt så mycket, en liten sammanfattning av helgen: I går eftermiddag kollade vi på Beck I guds namn, den var riktigt bra.

På förmiddagen idag har vi dammsugit och klippt klorna på hunden, det behövdes verkligen kan jag lova.
Vi åkte till centrum och handlade.
Nu har jag stekt pannkakor till Terese som hon får som matsäck i morgon när hon har idrottsdag.
Mannen gjorde ordning middagen under tiden. Skönt att slippa det ibland.

Just nu sitter jag och kollar lite på damfotbollen på tv, Umeå krossar ju AIK, det är ju skandal när man lyckas göra första målet efter 15 sekunder.

Vi får väl se när Terese kommer hem idag, om vi ska hämta henne eller om hon för skjuts hem.


På bilden är Terese, Oliver & Fanny .
( Oliver och Fanny är jag faster till)
Fanny blir 7 år nu i oktober och Oliver blir 2 i december.

Nu ska vi äta middag.
He det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0