Onsdag!

På förmiddagen idag skjutsade jag Terese till hennes farmors jobb i Älvsjö, hon ska vara med henne där nån dag. Hon jobbar på ett fritids, Terese brukar vara med henne nån dag nästan varje lov. Hon ska sova hos henne.

Sen åker hon till sin pappa över helgen tror jag.

På vägen hem åkte jag förbi morfar och fikade med honom, det är mysigt att va med honom ett tag, det som är jobbigt är att jag saknar mormor så himla mycket.

I dag ska pappa till sjukhuset för undersökning, i morgon ska han få strålning mot smärtan. Hoppas verkligen att det kommer att hjälpa.

I dag ska mannen jobba över han sa att det blir senast till 20.00, så nu är det bara jag och hunden som är helt själva här hemma.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite tror jag.
Ha det så bra och krama varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0