Måndag!

Hallå!

I dag fyller våran hund Zita 4 år!!!! GRATTIS!!!!!!

I morse skjutsade jag Terese till skolan, dom har ju idrottsdag och skulle börja med att promenera till Sätrahallen.
Hon skickade sms till mig att hon inte orkade vara med hon har haft ont i några revben ett tag nu. Jag ringde vårdcentralen och bokade en tid till henne, hon ska träffa läkaren på onsdag kl 10.15.

I dag efter jag har hämtat Terese ska jag åka förbi OKQ8 och hämta mitt paket från Ellos, jag har beställt en stickad tröja och en hårgrej med massor av olika varianter man kan platta, krusa, locka mm. Ska bli kul att testa.

Ha en bra dag.

Zita när hon var ca 2 veckor.

Zita för 2 månader sedan, ca 40 kilos skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0