Lördag !

I går var det sista dagen för Terese på praon, hon blev bjuden på lunch i Skärholmen av AVA MC. Hon tycker att den här veckan har varit jätterolig och har gått lite för fort. Hon var skapligt trött igår kväll. Så är det att jobba.

På förmiddagen i dag åkte vi och hämtade mina nya glasögon som jag SKA använda när jag läser och sitter vid datorn.
Vi åkte vidare till Adidas outlet butiken i Hammarby sjöstad och handlade lite.... Terese fick ett par löparskor av märket Stella Mcartney ordinarie pris 1450:- vi betalade 350:- vi köpte 2 par munkjackor, 3 par träningsoveralls byxor ett hårband och presenter till Terese bonus syskon (trillingar) totalt betalade vi 1600:- det är ganska bra tycker jag.
Vi åkte till Tullinge och lämnade Terese hos hennes pappa hon ska sova där i natt.

Nu ska jag kolla lite på tv.
Ha det så bra. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0