Torsdag!

Hallå i stugan!

I dag har jag åkt till Terese farmors jobb för att lämna mobilladdaren som hon aldrig kommer ihåg att ta med sig.
Jag är ju så himla snäll, men det blir för lilla fröken att tvätta moppen när hon kommer hem för nu är den skitig.

Jag kan nog inte åka moppe så länge till för snart kommer snön, dom har ju till och med lovat snö till helgen.

I dag är min pappa på strålning mot cancervärken, hoppas verkligen att han slipper ha ont.

Nu är det ca 3 veckor kvar tills min "bebis" fyller 15 år, så nästa år får vi nog slåss om vem som ska ha moppen.
Annars kanske jag kan få en ny............. jag fyller ju faktiskt 40 år i april.

Nu kan jag inte komma på nåt mer att tråka ut er med så jag tackar för mig nu och säger hej hej.

Krama varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0