Torsdag kväll!

Hur lång är du? 170

Hur lyder det styggaste sms du har fått?  Älskar dig, längtar till vi ses.

Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Ringa

När såg du senast din mamma? Klockan 14 i dag

Vilken ögonfärg har du?  Blå

Vilken är din favoritjulsång?  Kommer inte på nån just nu

Vilken är din favoritplats? Där mina nära och kära är

Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter

Vad skrämde dig om natten som barn?  Inget

Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag kollade på ett roligt mail.

Sover du naken? Oftast
Vilka ställen har du bott på? Solna,Vårberg, Flen, Vårberg, Tumba, Vårberg, Skärholmen, Vårberg & Skärholmen

Är du social? Ja ganska
Vilken är din favoritglass? Gammaldags vanilj med smultron

Vilken är din favoritefterätt?  ??????

Vill du ha barn? Jag har redan 2 döttrar.

Kan du några andra språk än svenska? Lite tyska och engelska, kan svära på finska.

Vad spenderar du helst pengar på? Min familj

Äger du dyrbara smycken?  Ja

Vem är den roligaste människan du känner? Det är många

Vad har du för ringsignal? 7 milakliv, Martin Stenmark

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad jag skulle handla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0