Tisdag!

I dag har det snöat riktigt ordentligt. Jag hoppas faktiskt att det kan ligga kvar, det tråkiga är ju att jag inte kan åka moppe men men.

Vad har hänt i dag då???

Jo, jag har pratat lite i telefon, Terese har terroriserat mig med sms.
För en stund sedan gick jag "Siggerundan" med hunden.Jag gillar att ta långpromenader på vintern, jag vet jag är nog lite konstig.

Om en stund ska jag nog gå ner till OKQ8 och hämta vårat nya bredband, vi ska byta från Bredbandsbolaget till Comhem och så har vi bytt hemtelefonen från Ventelo till Comhem.
Det är bara så surt att behöva byta e-post adress igen.

Våran hund Zita älskar snön, hon är som en valp med sina 43 kilo när hon skuttar omkring. Hon är så söt så.

Sami slutar 18.00 idag, tråkigt.
Nej nu ska jag göra ingenting....

Kommentera gärna.
Krama varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0