Söndag!

Jaha, ska vi sammanfatta helgen.....

I fredags kväll kollade jag på Idol, fel person åkte ut. Sami spelade data i stort sett hela kvällen.

I går lördag var vi och handlade och städade lite. Jag bakade Dumlekolakakor dom vart jättegoda. Efter middagen åkte vi till mamma och pappa och fikade, morfar var också där. Terese fick sin födelsedags present av sin mormor och morfar igår eftersom hon inte är hemma när hon fyller. Hon fick PS2´s Singstar, vi skjutsade hem morfar. När vi kom hem fick Terese besök av Emilie och Maja så dom satt och sjöng till spelet hon fick, även jag var med och tog ton, jätteroligt spel faktiskt.
Det lär bli liv i luckan när hon ska ha sin tjejkväll den 30 nov.

I morse åkte Terese med två simkompisar till Eriksdalsbadet och kollade på Aquarapid simtävling, hennes kompisar följer med henne hem och ska äta här.

Sami och jag gick Siggerundan med Zita nyss.

I morgon bär det ju av till Alfta Rehab Center så vi får väl se hur det blir, skriver om det i morgon.

Ha det så bra så hörs vi i morgon.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej! Kikar in och säger hej.. =) Hoppas allt är bra? Kram

2007-11-18 @ 21:39:41
URL: http://www.milansmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0