Samma dag fast eftermiddag.......

Terese var jättesnäll och handlade på vägen hem från skolan. Det har inte varit nån rolig dag i dag, det kommer ju sådana lite då och då.

Middagen står i allafall på spisen, det blir lövbiffgryta med ris.
Allt som fattas är bara Sami, jag vet inte om han stannar till 18.00 i dag för han glömde bort att det var tisdag i går så han kom hem som vanligt. Den som lever får se.

I kväll är det säsongs avslutning på Grey´s det är  lite tråkigt.

I morgon ska pappa till sjukhuset och få svar på dom senaste proverna, jag gillar inte det kanske är därför jag mår lite konstigt i dag.
Det känns ju inte så himla roligt när han har fått ont i axlarna och höften också.  Min pappa har ju prostatacancer sedan 10 år, nu med spridning till skelettet i ryggen, revbenen, skulderbladen, ländryggen, halsen och huvudet.

Det känns bara så jävla surt.

Nu ska jag försöka äta lite.
Ha det gött.....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jo ja de kan jag faktiskt tänka mig att de gör. =) De ska bli grymt grymt kul att få äta massa gott och bara mysa lite exrta med han nu när de är fina stunder. =) Kram

2007-11-28 @ 22:10:38
URL: http://www.milansmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0