Onsdag morgon!

God morgon på er där ute!

Just nu är det en riktigt piss dag, det duggregnar ute och jag har så jä.la ont efter besöket hos sjukgymnasten igår.

Jag var tvungen att ta en migräntablett i går kväll får rygg & nack/axel värken gick upp i huvudet.
Det är tur att jag är "ledig" från rehab idag så jag kan få ta det lite lugnt.

I morgon ska jag ju träffa läkaren där klockan 15-16.30, så då får jag nog svara på samma frågor som alla andra har frågat 200 gånger. Det börjar bli lite tjatigt nu.

Nu ska jag ta en varm dusch och lite senare ska jag ta en promenad med hunden.


Skriver kanske lite mer i eftermiddag om det händer nåt roligt.


Massor med kramar till alla.


ps. Karro & Flisan hoppas er Stockholms resa blir rolig.ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0