Måndag morgon!

God morgon!

Hoppas helgen varit bra.

Snart ska jag gå en liten snabb runda med hunden eftersom hon ska vara själv fram till 3 tiden ungefär då jag förhoppningsvis kommer hem.
Jag ska ju på utredningen i den här veckan på Alfta Rehab Center, tiderna i dag är:
10-12 information
13-14.30 psykolog
Skriver mer om hur dagen var när jag kommer hem.
Ska snart ringa taxi eftersom jag inte åker kommunalt pga panikångesten.

Ha det så bra så länge så skriver jag mer i eftermiddag.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anneli

JO ja jag tycker de jag me, saknar henne så mycke. Kommer kännas väldigt jobbigt när man ska fara hem. :( Kram

2007-11-20 @ 13:56:47
URL: http://www.milansmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0