Måndag eftermiddag!

I dag har jag varit riktigt duktig fast jag har så jävla ont idag. Jag har tvättat, sorterat tvätt, bäddat rent tvättat lite till,  lagat torktummlaren, diskat, promenerat med hunden.

Jag åkte och hämtade Terese i skolan och åkte vidare till OKQ8 och tankade moppen själv för andra gången, jag är sååå himla duktig.

Min man blev lite sur på mig när han kom  hem idag och jag visade honom körkortsprovet för bil som jag gjorde på nätet i dag, jag fick 20 av 20 rätt.

Passade även på att lägga in en annons på www.family.se  under kategorin bröllopsdagar, där ligger det nu en "puss" bild på mamma och pappa.

Nu ska jag snart kolla på Sjukhuset på tv 3.

Ta hand om varandra.
Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0