Lördag!

Just nu sitter mannen och jag och kollar på Miami Ink på kanal 6 det är från en tatueringsstudio, killarna som jobbar där är helt suveräna så snygga tatueringar, man blir ju lite sugen på att göra en till.

I dag sov vi till 10 ungefär riktigt skönt.  Vi åkte till mamma och pappa för dom ville ha hjälp men sina nya mobiltelefoner.  Mannen hade en liten lektion med pappa, mamma klarade sig ganska bra.

Pappa var ju på strålning i torsdags mot cancervärken och där dom strålade känns det bra nu men han känner av cancern på andra sidan ryggen och i halsen. Jävla skit cancer.

Terese är hos sin pappa i helgen och hon kommer hem i morgon.

I morse när vi vaknade var det lite snö ute men det är borta nu.

Jag har skitont idag dels i fibron och sen under revbenen på höger sida, det känns som det skulle kunna vara en sträckning/muskelbristning eller nåt. Blir det inte bättre så bokar jag en tid till läkaren på måndag.

Jag ska ta och ringa kuratorn och boka en tid till henne, jag känner att jag behöver prata med henne om pappas situation, ibland vet jag inte riktigt hur jag ska hantera hela grejen. Det är jättejobbigt att se  pappa har ont och hur
dåligt mamma mår av det här.

Nu ska jag kolla lite på tv och ta det lugnt.

Krama varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0