Lördag mitt på dagen!!!

I dag fyller Terese 15 år!!!!!!!!!!!   Grattis på födelsedagen!!!

Sami skjutsade Terese och Emilie till konfirmationslägret i morse, hon kommer hem i morgon eftermiddag.

I dag har vi städat hela förmiddagen, jag har skurat väggarna i trappan jag kom på att hunden går och lutar sig mot väggen när hon går upp & ner. Det var lite småskitigt. Sami duschade hunden så nu är även hon ren och fin.

Vi åkte i väg och handlade, väl hemma igen tog Sami en promenad med Zita och jag slängde ihop en äppelkaka.

I morgon åker mamma och pappa på kryssning och firar sin 40 åriga bröllopsdag. Sami och jag skjutsar dom till båten och hämtar dom på måndag.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Robban och Maria kommer hit senare idag, grabbarna grus ska basta.

Kör försiktigt och krama varandra.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men va allvarligt, 15 år ?! Herre gud va tiden går fort. Hälsa Grattis från mig =)

2007-11-24 @ 14:40:34
URL: http://www.milansmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0