Fredag lite senare!

Nu är det full rulle här, 4 tjejkompisar till Terese har invaderat huset. Dom är jättegulliga tjejerna. Tacosen snakade tydligen väldigt bra man skulle kunna tro att det var länge sen dom åt.

Sami kom hem med en jobbarkompis det hade blivit 3 timmars övertid för dom. Dom slängde också i sig lite tacos för maten på deras julfest skulle inte serveras förrän klockan 20.30 och då hinner min man bli lite kinkig.
Till Spånga någonstans skulle dom.

Nu har tjejerna rökt vattenpipa med äppelsmak, jag smakade det var riktigt gott. Mina fördommar om vattenpipa försvann.
Nu ska dom spela playstation jädrar vad kul det är att kolla på dom.

Nu ska jag kolla på Idol.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0