Fredag igen!

Nu är det åter igen fredag, jag tycker att veckorna går lite för fort. Nyss var det tisdag och massor med snö ute, nu har det töat bort. Bra på ett sätt, det betyder att jag kan åka moppe igen.

Jag har promenerat med hunden i dag igen vilket jag i och för sig gör varje dag, men gud vad jobbig hon är hon stannar och luktar på en grästuva  i 5 minuter känns det som. Hon ska nog börja löpa snart, hon brukar göra det i december och då blir det ännu värre. PUH vad jobbigt man kan ju inte ha bråttom när man är ute med henne.

Det gäller att planera promenaderna annars blir man galen.

I helgen nu ska jag försöka städa lite här hemma, det börjar bli dax för det nu. På lördag nästa helg den 24 nov fyller min "bebis" 15 år, hon är inte hemma då utan hon får fira sin födelsedag på konfirmations läger i Lännersta.

Fredagen efter det den 30:e ska hon ha tjejmiddag, det kan bli kul. Sami är inte hemma då han ska på julfest med jobbet, man kan ju hoppas att han hinner komma hem innan tjejerna går hem.

Nu ska jag kolla lite på tv innan familjen kommer hem.
Sköt om er och krama varandra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0