Fortfarande torsdag nu lite senare.

Nu har pappa varit på sjukhuset.
Han har fått långtidsvärkande morfin som han ska ta på morgon och kväll, sen vanliga morfintabletter  och nån typ av voltaren som ska tas där emellan. Han fick magmedicin också.
Jag sa till mamma att hon kunde lägga alla tabletter på en tallrik och lägga en tomatskiva så är middagen klar.
Skämt å sido, huvudsaken är ju att pappa inte har ont det är det viktigaste av allt.

Han ska tydligen få cellgifter om nån vecka, hoppas han slipper må dåligt då.
Pappas PSA värde hade gått upp från 73 i september till 177 nu, så spruterna han får i gång i månaden hjälper inte men han ska fortsätta med dom i allafall.

Terese och jag åkte till Eurostore och handlade julklappar i dag efter skolan. Så nu är alla julklappar avklarade utom till Terese och Carro. Det känns riktigt skönt.

Vi åkte vidare till Rusta och handlade utebelysning och lampor till Terese fönster.

Nu är Sami och Terese och köper all mat tills i morgon när det ska vara tjejfest.

Nu ska jag ta en liten runda med Zita.

Krama varandra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej mor, blogga så det ryker!

2007-11-29 @ 18:52:29
Postat av: Anneli

Ja de tror faktiskt jag me, man har ju som bättre gnista i vissa saker som gör att man orkar lite mera, tror jag iaf. Sen har ju andra lite olika uppfattningar osv.
Ja men precis, hon har lyckats grymt bra med han. Han är ju i trotts åldern nu så de e tufft. :P =) Hihi. Och tack så jätte mycke för de, ja han är grymt grymt söt min lille gosing. =) Kram

2007-11-29 @ 22:55:54
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0