Fortfarande fredag!

Än så länge är det lugnt här hemma. Jag har dammsugit, plockat undan lite och gjort min jättegoda tzatziki (hoppas man får skryta lite här men den är faktiskt god), jag har även promenerat med hunden.

Hoppas tjejerna är där nere på Terese rum under Idol, det vill jag se. Jag vill verkligen att Andreas åker ut, men jag tror att det är Amanda. Vi får väll se hur det blir.

Sami ska ju julfest med jobbet i kväll så han lär ju vara snygg när han kommer hem.
Vi ska förmodligen på glöggfest hos Robban och Maria i morgon kväll, Maria fyllde år i onsdags.

Snart ska jag sätta mig och slå in alla julklapparna innan jag glömmer bort vem som ska ha vad.

Det största problemet är ju vad vi ska köpa till Carro och Terese. Nåt förslag kanske?????

Nej nog för nu.
Jag hör av mig senare.

Kommentarer
Postat av: carro

en thailands resa skulle jag inte bli ledsen för, jag lovar :)

2007-11-30 @ 22:42:57
URL: http://qwinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0