Första riktiga snön........

I dag har det hänt lite av varje.

Klockan 8.30 skickade största dotter sms och frågade om jag var vaken...... jag vaknade ju av att telefonen pep. Hon skulle komma över hit för hon skulle hälsa på G-morfar.  Carro kom hit vid 9 och käkade frukost, hon hade sovit hos en kompis inatt.

Jag Terese och Carro gick och hälsade på hos morfar, vi passade på och fikade där, han blev så glad att Carro kom det är ju ett tag sedan hon var där.

Vi tjejer gick runt lite i centrum och kollade i lite affärer. Terese åkte iväg till Bredäng och simmade.
Jag fortsatte att gå runt med Carro hon handlade lite små grejer. Vid 13 tiden tog hon bussen hem. Sami kom och  hämtade mig och vi åkte till zoo affären för Zita behövde mer mat och godis.

Vi hämtade Terese och passade på att handla mat samtidigt.

När vi kom hem käkade vi lite french hotdog.

Nu har vi bastat, jösses vad det var skönt det behövdes verkligen.

Till middag i kväll blir fläskfile gryta med salami och hemlagad potatismos.

Nu satte sig Terese för att spela gitarrspelet på  Xbox 360, hon och Sami är jätteduktiga jag suger trasslar ihop fingrarna hela tiden.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0