Äntligen helg!

Gud vad skönt med fredag, nu  kommer 2 dagar som man inte behöver ha nån klocka som ska ringa 6.00 på morgonen.

På förmiddagen åkte jag och handlade sen åkte jag till mamma och pappa på en liten snabbvisit. Passade på att kolla på pappas rygg, den såg ut som nån hade spelat luffarschack. Han strålades ju igår så ritningen var för att dom skulle veta var dom skulle stråla. Hoppas verkligen att det hjälper mot värken.

Terese ska åka till sin pappa idag, hon har inte bestämt sig ännu om hon kommer hem i morgon eller på söndag, den som lever får se.

Mannen slutar klockan 15.00 idag.

Jag har ont som fan på höger sida nedanför revbenen, det känns som jag skulle ha en sträckning, kanske ska prova att basta i morgon och se om det hjälper.

I dag när jag var på affären blev jag varse om att julen snart är här, dom hade hur många pallar med julmust som helst, i fiskdisken låg det massa lutfisk.

Det kanske är dags att börja köpa julklappar så man slipper vara ute i sista sekunden.

Nu ska jag ta och börja med middagen.

Trevlig helg och krama varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0