Äntligen fredag!

Nu är det helg igen, va skönt.

I dag skjutsade jag Terese till simhallen, Terese skulle hjälpa sin lärare med simundervisningen för dom högstadieeleverna som inte klarade simningen. Så i dag fick hon vara lärare. Det är ju bra för det höjer ju hennes betyg i idrott.

Jag åkte vidare till mamma och pappa och hälsade på en stund.

Åkte hem och käkade lunch, gick en promenad med hunden. Jag har hunnit med att surfa och kollat på tv också.

Om en stund ska jag åka och hämta Terese, nu håller hennes klass på att dela ut reklam så dom får lite pengar till klasskassan.

Sami slutar 15.00 idag.

I kväll ska vi nog kolla på IDOL. Vad som händer under resten av helgen har jag ingen aning om, det jag vet är att vi inte ska ha nån klocka som ska ringa kl 6.00.

Vi får väl se om jag skriver nåt mer i kväll, annars får ni ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0