Träffat Rehab läkaren

Ja då har jag fått träffa läkaren på Alfta Rehab Center, det var ju en rolig prick.
Mitt blodtryck och puls var jättebra, hjärta och lungor lät bra.

Sen var det dags att trycka på lite triggerpunkter och det kan jag säga att Carola släng dig i väggen jag kan skrika högre. Fy fan vad ont det gjorde.

Det blev ju i allafall konstaterat att jag fortfarande har fibromyalgi, han skulle nu skriva ett utlåtande som jag får en kopia på. Så det är ju bara att vänta och se vad som händer.

Pappa har inte fått reda på när cellgifterna ska börja, dom hade sagt fel dag dom ringer pappa i morgon i stället.

Nu slutar Sami så det är lika bra att jag börjar med maten nu.

Kram på er alla.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, men tack. =) Ja vi lär komma och hälsa på nått snart. =) Skulle vara kul at komma bort här ifrån ett tag också.

Aha okey. De kan jag nästan förstå att dom inte vill veta. De lär vara värre då och känna ångest ännu mera skulle jag tro. :S
Men oj, är han bara 39 år? Va ung han är...

Kramar från oss alla =)

2007-12-05 @ 23:00:31
URL: http://milansmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha, jaha, ja jag tänkte jag också. Va ung du är då. :P Hihi.
Krams

2007-12-06 @ 09:54:32
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0