Tisdag

I går var det en riktigt trevlig dag, mysig på alla sätt och vis. Jag gick min långpromenad med hunden mitt på dagen, det var jätteskönt.

På eftermiddagen kom Carro hit, hon visade upp grejerna hon hade handlat. Sami hämtade upp mig, Terese och Carro och vi åkte till AVA MC där Terese fick prova ut en moppehjälm. Den hon bestämde sig för köpte vi och hon får den i julklapp. Vi åkte vidare till Computer city där Sami skulle köpa nåt till jobbet. Jag passade på att köpa julklapp till Carro, det blev en Ipod Nano 8GB.

JAG ÄLSKAR DIG CAROLINE!!!!!!

Vi åkte förbi Thai restaurangen och köpte med oss mat hem, det är så himla gott.
Kollade lite på tv sen skjutsade Sami hem Carro.

I dag gick jag med Terese till centrum och passade på att handla lite av julmaten, vi blir ju ganska många den här julen. 
Jag får nog gå med Terese i morgon också för jag måste ju handla ännu mer.
Vi ska försöka åka och köpa granen, förhoppningsvis i dag.

JAG ÄLSKAR DIG TERESE!!!!!!!

På förmiddagen i dag var jag uppe hos grannen så vi satt och snackade lite skit. Hon var hundvakt till sin dotter Pitbullvalp på 12 veckor. Man har ju glömt bort hur vassa tänderdom har när dom är så små. Men han var jättesöt lilla Zeke.
Vi tog en promenad med båda hundarna det var riktigt kul att se den lilla, han var som bambi på hal is. Zita sprang lite fortare än honom


Nu har mamma ringt och berättat hur det gick för pappa på sjukhuset i dag, han ska gör en ny röntgen sen har han fått öka upp det långtidsvärkande morfinet till dubbel dos. Sen när han har gjort röntgen ska han tydligen få cellgifter.

Jag ringde min svägerska i dag och sa att det var ok att dom kommer hit redan på söndagen eftersom dom vill hjälpa till på julafton vilket jag uppskattar otroligt mycket. Även fast jag älskar att laga mat så kan det ju vara skönt med lite hjälp i allafall på julafton när det är så mycket att fixa.

Nu ska jag kolla lite på tv och bara ta det lugnt.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hallå.. Näe de tycket jag med och är han sjuk under julafton och innan kan vi inte fara nånstans. Men hoppas han blir frisk snart. Men han vill som inte äta nått, han fick han till att äta lite men de va inte mycke, han bara spottar eller trycker ut flaskan osv. :/ Men de blir kanske bättre snart. Kramar

2007-12-18 @ 14:46:30
URL: http://milansmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har lyckats fått i han runt oo välling och lite vatten under dagen men äta vägrar han göra, när jag försöker ge han flaskan nu med vatten så tuggar han lr bara trycker ut den hela tiden. Jag kan som inte tvinga han heller. Ja de är synd att vi inte har nån glass hemma. :/ Kram

2007-12-18 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0