Städning.............

I dag var det skönt att få sova ut, vi gick upp klockan 10.
Det har varit en riktig städdag i dag, alla rummen rick en genomkörare. Jag har sorterat tvätt och tvättat.

Sami och Terese åkte i väg och köpte lite fler julklappar och det som fattades i kylskåpet, det är kaos där nu jag fattar inte hur jag ska få plats med Jansons frestelsen, den är ju fortfarande i frysen.

I går kom Sami hem med en otroligt fin fruktkorg från en kund, det var massor med exotisk frukt vissa vet jag inte ens vad dom heter.

Vi har klätt granen nu, det var den fulaste gran jag sett på länge, men med MYCKET pynt blev den helt ok.

Nu är Sami och hämtar Carro.

Vi var uppe hos grannarna i går kväll en stund, jättetrevligt. Eventuellt kommer dom ner i kväll och bastar.
Jag tror att jag ska göra dom sällskap det känns som jag behöver det.

Nu ska jag vara lite social med min dotter.

GRATTIS OLIVER PÅ 2 ÅRS DAGEN!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0