Söndag!

Jaha, vad har hänt sen senast då.........

I går när jag tog en liten promenad i regnet med hunden så hittade jag en hundralapp till på samma ställe som i fredags.

I morse när Terese gick ut med hunden så gick hon MIN runda och gissa vad hon kom hem med jo en blöt hundralapp.

Snart ska jag skicka i väg Sami till Kvantum jag behöver lite mer saker till maten i morgon, samtidigt kan han ju passa på och tvätta bilen den ska vara vit men är för tillfället grå/svart.

Resten av dagen i dag ska jag fixa med maten och städa lite, hunden fäller fortfarande en hel del.

Hör kanske av mig lite senare om det har hänt något.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack, de betyder mycke. =) Och de hoppas verkligen jag med. Ja de kan jag tro de, ja han är ju helt otroligt söt. =) De ska jag göra de och två stora kramar till dig från oss två. =) Kramar

2007-12-30 @ 21:20:03
URL: http://milansmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

GOTT NYTT ÅR på er med. =) Från oss här uppe i Norrland/Jämtland

2007-12-31 @ 20:18:08
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0