Slut på helgen......

Nu är snart helgen slut för den här gången. Vad har hänt då, jo Terese var på konfirmations möte i går.

Carro kom hit på dagen så hon åkte med när vi hämtade Terese och skjutsade hem dom till deras pappa för Terese skulle bli grattad där.
Hon följde med Carro på hockey och sen var dom på "fest", jag fick en bild skickad av Carro där Terese står och håller i två absolut flaskor. Vi blev terroriserade med sms hela kvällen av dom. Tjejerna är så gulliga så.

Sami och jag åkte en stund till mamma och pappa och hälsade på, mamma talade om att pappa har så fruktansvärt ont i axeln så hon hade fått hjälpa honom på med jackan. Det känns inte bra, det går så jävla fort.

I dag kom min svärmor Seija och hennes sambo Jarmo hit med "lite" julklappar, hela hallen blev full med kassar. Jag har förflyttat kassarna upp till vardagsrummet och nu är bara problemet vart granen ska få plats. Det löser sig säkert.

Jag gjorde 2 stycken Jansons frestelse idag det är så himla gott, ska göra några till så vi har i frysen det är ju perfekt lunch.

Just nu står Sami och lagar middag i dag blir det köttfärssås och spagetti. Gott.

Terese är på väg hem nu hon har varit i Skärholmen hon fick lite pengar och presentkort hos sin pappa så det ska bli spännande att se vad hon har handlat.

Nu i veckan ska jag försöka handla lite mer julklappa till mina söta små änglar.  Det är bara så svårt att veta vad man ska köpa. Till Terese vet vi en grej men till Carro är det lite svårare hon sa i går att hon ville ha en bil och den bilen hon ville ha kostar bara 270.000 kr så det kan hon glömma.

Nu ska jag kolla klart på hockey matchen mellan Sverige-Finland där Sverige just nu leder med 2-0.
Det kanske är därför Sami lagar mat efterson det inte är Finland just nu.

ÄLSKAR ER CARRO OCH TERESE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mathilda

hejhej!
vi har precis startat en tävling, var gärna med. i vinstpotten ligger 100 kr på H&M och 4 polkagrisstänger. (:

kram.

2007-12-16 @ 19:38:21
URL: http://malmrosochmalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0