Lördag förmiddag!

Rätt person vann i Idol igår. Marie Picasso är helt suverän. Henne kan man ju lyssna på utan att tröttna. Amanda har så himla konstig röst, skulle inte kunna tänka mig att lyssna på en hel skiva med henne. Däremot kan man lyssna på Marie. Nu tror ju jag att det kommer att gå bra för Amanda i allafall.
Nog om detta.

Sami har åkt och hämtat sin pappa från båten och dom åker vidare till Lidingö. Terese är hos sin pappa i helgen, nu skulle hon åka skridskor med en kompis, hon fick låna sin pappas griller.

Carro och kompis var här i går och fikade, dom skulle hämta kläder till Terese och hämta henne i skolan så hon fick åka bil till sin pappa.

I dag ska en kompis till mig köra bakom Liza Minelli och Carola på Hovet. Häftigt tycker jag.

I kväll blir det att kolla på Ladies Night 2007 på tv3, det kan bli kul.

Har passat på att dammsuga nu på förmiddagen, hunden fäller nåt fruktansvärt just nu.
Eventuellt ska svärmor och hennes sambo komma förbi idag och lämna julklappar, dom åker ju till Finland och firar i år.

Nu ska jag ta och plocka fram lite julsaker.

Krama varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0