Julklappar

Nu har jag varit och hämtat Terese julklapp som jag beställde på nätet, hon blir nog glad tror jag.

Jag köpte även en till julklapp var till mina älskade döttrar, den julklappen vet jag att dom kommer bli jätteglada för. Sami vet inte vad det är och han kommer inte att få veta något heller.

Nu är det storstädning som gäller resten av dagen och i morgon. Just nu tillhör inte våran hund mina favoriter hon är inne i en period där hon fäller nåt fruktansvärt, vi skulle kunna dammsuga 7 gånger per dag. Våran ljusbruna matta i vardagsrummet är svart och hårig. Nästa hund blir en nakenhund. Eller inte.

Jag var uppe en sväng hos min morfar i dag igen och fikade med honom, det är mysigt fast han är väldigt orolig för pappa men vem är inte det.

Jag ska ringa till Sami snart och kolla om han går klockan 15.00 i dag och då möter jag honom i Kurvan för vi behöver handla hundmat och jag ska hämta ut Carros Gardasilspruta som har kommit till apoteket nu.

I kväll ska jag grilljera skinkan, kanske även ta en smakbit.

Nu ska jag ta och göra lite nytta.

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0